Can you build an emerald city with these grades of sand

Jag har aldrig vågat investera något i någonting för jag har alltid vetat allt varit tidsbestämt. Fyra år i en resväska kan ju faktiskt göra vem som helst galen. Ibland tror jag att jag inte kan vara still, ibland känner jag mig friast och lyckligast i världen men ibland, som idag, så känner jag mig bara rotlös och i behov av stabilitet. När jag får det blir jag rastlös. Jag letar bara efter min plats på planeten. Det är allt.

2 reaktioner på ”Can you build an emerald city with these grades of sand

  1. jag förstår precis vad du menar! när ska man hitta rätta platsen? där man känner ro? jag tror det är därför jag också flyr runt hela tiden. jag är rädd för att inte ha någon trygg plats, men också rädd för att leva ett stabilt liv. gräsets känns alltid grönare på andra sidan… är det vårat behov av att alltid hitta spänning och äventyr? jag känner ju att jag njuter av livet fullt ut på den höga vulkanen eller på den vita sandstranden. men kanske vi blir mätta av det tillslut också? försök att njut! Toronto kommer säkert bjuda på hur mycket äventyr och glädje som helst. Du förtjänar att vara lycklig och trygg på den platsen du är på. VÅGA!

Kommentera

