Hallå i stugan

Senaste dagarna har spenderats med familj och vänner. Vi tränar, äter, ser på tv, umgås, fikar, super, går på museum och bara är tillsammans. Det är fint och jag har nog aldrig uppskattat min familj så mycket som jag gör just nu. Herre gud vad jag älskar dem.

Om 2 dagar och en timme sätter jag mig i bilen emot flygplatsen. Det är galet. Jag trivs så bra här just nu men jag tvivlar inte på att trivseln i Toronto kommer bli sämre.
Ofta drömmer jag att Richie sover bredvid mig, snart gör han det.

Nu måste jag äta frukost så jag nyktrar till för snart ska jag till doktorn för att få spruta…

Full tjej innan utgång i Lördags.

Kommentera

