Stuff I want just nu.

  • En ljus lägenhet på lower east side med vitlackerat trägolv och stora fönster, gasspis och en stor sjukt bekväm säng med fluffigt täcke.
  • En vit strand, turkost hav, lagoma nybörjar vågor och en surfbräda.
  • Korv med bröd.
  • Ett fett basejump
  • Massage
  • Tålamod samt beslutsamhet nog till att kunna lägga mig i tatuerarstolen igen.
  • Mariokart på Nintendo 64

Fast allt det där spelar ingen roll alls om jag hade haft Richie här. Det är det jag vill mest utav allt. Och ju närmare den 5 september jag kommer , desto otåligare blir jag.

Kommentera

