Stuff there is in Canada that might make me loose control.

  1. Resees.
    Har ni inte ätit dom har ni missat en oralorgasm som heter duga. Det är choklad i knäckformar, fyllda med jordnötssmör. Där dog ni mentalt va ? Jag dog mentalt. Sen finns dom ju i 711 olika format utöver orginalet. Glass, pålägg, you name it.
  2. Jävligt billiga Converse.
  3. NIAGARAFALLEN OCH SJUKT MYCKET SNÖ !!!
  4. Richie.
    Anledningen till att jag ens åker till Kanada. Sen är jag inte så jävla bra på att behärska mig själv när det kommer till män. Speciellt inte när det kommer till denna man. 35 dagar kvar till regelbundet sex. 35 dagar kvar…
  5. FORVERVER 21.
    SAY NO MORE !!!!!
  6. CANADA’S WONDERLAND.
    Bergochdalbanor , Dinosaurieland, karuseller och glass.
  7. HOCKEY.

Det känns som att det kommer bli en rätt så bra höst och vinter i år. Om jag lyckas lämna sovrummet. Känns som att jag har en del att ta igen efter den här sommaren.

 

Kommentera

