Känns det bra i magen känns det troligtvis bra i fittan också.

Återanvänder något jävligt smart jag skrev om raggning för ett par månader sedan.

När jag var 17 så kom jag verkligen till insikt med detta med ideal. Det var där någonstans som jag insåg att vi blir pumpade med vad vi ska tycka är snyggt. När det gäller våra egna kroppar och andras. Och jag insåg att när jag väl låg med de där hårdrockskillarna jag så gäääärna ville ligga med så var det inte bättre eller mer upphetsande än att ligga med någon annan, oavsett kroppsform eller klädstil.

Jag lovade mig själv att ”bara ligga med dem som jag vill ligga med” och vad som avgör är inte ett ideal utan magkännslan. Känns det bra i magen känns det troligtvis bra i fittan också. Och det har funkat till 110% i 4,5 år nu. Om det känns bra i mangen har man levt upp till mitt ideal.

Och jag vet inte hur jag lyckades men jag klarade att se bortom idealen när det kommer till val av sexpartner. Det är bara att köra på och låta attraktionen flöda. Faktiskt. När det bara är sex så är det tre saker som räknas och det är att vara bekväm, trygg och att ha kul. En viss typ av kropp eller utseende har aldrig fått mig att känna så. Det handlar om vad personen utstrålar. Hur jag uppfattar personen jag vill ligga med.
Självklart tycker jag att folk är snygga, men jag måste prata med dem för att bli attraherad.

Ragga i blindo så ska ni få se att det blir bra.
Utseendet säger så lite om en person.
Och är det en idiot man drar hem så är det ju tack och lov inte personens åsikter man ligger med.
Och det är tillåtet att kicka ut folk och säga nej när som hellst under sexet.

Det är fan inte lätt men övar man på att inte fokusera på det ytliga hos andra så lär man sig så småning om att acceptera och älska sig själv. Och man får mycket större utbud att ragga på. höhö

 Det ska var gött att ligga, annars kan det kvitta.

Kommentera

