Två ”människor” anhållna för våldtäkt i Rättvik. Och jag lovar att jag från och med nu ska anmäla vart enda avskum som kränker min rätt till min egen kropp.

Jag läser om våldtäkterna i Rättvik igår och om Linda som blev slagen i ansiktet när hon protesterade mot att en man tafsade på henne på krogen.

Jag lovar och svär att från och med idag svara med att anmäla alla avskum som inte ta ett nej för ett nej första gången jag säger det. Att anmäla alla idioter som inte fattar att jag inte är intresserad när jag säger det klart och tydlig.

Och om någon någonsin igen skulle lägga en han på mitt arsle utan att jag klart och tydligt sagt ” lägg din hand på mitt arsle” så ska jag svara med att klämma till din kuk eller patte så jävla hårt att du lär dej en läxa du aldrig kommer glömma. Att du köper mej en drink är inte en biljett för att klämma, känna eller knulla. Att vi pratar en stund är inte heller det. För att undvika missförstånd föreslår jag att du frågar om du får kyssa/klämma/knulla och sedan inväntar svar. Eventuellt rör dig i slowmotion så att jag har all tid i världen att rygga undan om jag inte känner som du gör.

Jag lovar och svär att anmäla alla som går över gränsen och tar sig friheter med min kropp. För att höja statistiken , för att jag har fått så jävla nog. Ett nej är alltid är nej och människans rätt till sin egen kropp är okränkbar.

Tänk på det, alla idiotdjävlar och vettiga människor.

One thought on “Två ”människor” anhållna för våldtäkt i Rättvik. Och jag lovar att jag från och med nu ska anmäla vart enda avskum som kränker min rätt till min egen kropp.

Kommentera

