agefrdgthtynjmu

Nu orkar jag inte mer. Min kropp har ju uppenbarligen gett upp så då gör jag fan också det. Slutade jobba 3, skulle träffa vänner kl 4. Svimmar när jag kommer hem, lägger mig och vilar lite och vaknar klockan 19 ! Det här är fan  inte värdigt längre. Min mage gör så jävla ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag orkar inte resa mig ur sängen för att hämta telefonen och ringa mamma. Jag orkar ingenting, sätter jag mig upp snurrar bara allt. Jag måste får provsvaren i morgon. Går inte det här över åker jag in akut och så ska svenska jävla sjukvårdshelvetet röntga allt ! Nu börjar jag blir riktigt rädd. Men framförallt trött på att inte kunna leva normal, träna och träffa vänner. För jag orkar inte. Eller så svimmar jag. Det är fan bara en tidsfråga innan jag svimmar och slår i huvudet.

 

 

En reaktion på ”agefrdgthtynjmu

Kommentera

