exhuastion

Jag jobbade dom där 10 dagarna på raken. Kropp och psyke var slut. Så var jag ledig i Torsdags och var så trött att jag inte kunde lämna sängen. Men vänner kom över på tårta, och på något vis så blev vi aspackade, visste inte att man kunde bli så dragen på att bara käka tårta ?

Nu har jag precis sovit 12 timmar.
Ska avverka ett 25,5 h pass på jobbet och sedan är det fyra dagar ledig.
Kroppen värker, jag är trött och vill helst bara ligga i sängen och läsa träningsbloggar och kolla på xmen.

På måndag ska jag till doktorn. Då ska dom få ta alla prover i världen för att ta reda på varför jag svimmar, är trött och inte kan sova.

To be continued.
Nu blir det jobb, jävlar vad bra jag trivs ändå.

Kommentera

