Here I go again. Visa approved.

Det skulle ta åtta veckor. Den stress jag känt över att visumen skulle ta slut. Det finns bara 500 per år för svenska. Så kom alla dokument jag behövde ifrån Norge , äntligen kunde jag posta ansökan. I måndags fick jag ett mail om att ansökan mottagits. Igår klockan två på natten när jag precis stängt av skype kollar jag mailen.

Congratulations on getting your Work Permit approved – we are sure you will enjoy your stay in Canada!

Ringer upp Richie ; I GOT THE FUCKING VISA !
Sen ler han det största leende jag sett i mitt liv.

Tre dagar tog det.
Tre dagar.
Och nu får jag vara i Kanada i ett år om jag vill.
4 landet jag flyttar till på tre år.

Let’s give love a chance.
Jävla vad man modig jag är ändå.

Kommentera

