Day 8 out of 14.

Jag behöver lite äventyr nu. Behöver får dra på mig något fint. Något annat än scrubs och arbetskläder och känna lite adrenalin. Hade det inte varit så blött ute och jag riskerat att svimma hela tiden hade jag tagit ut crossen ur garaget och kört fort fort fort i skogen eller sprungit tills adrenalinet fyllt varenda ådra. Jag behöver ett par öl och dansa en hel natt med vänner. Men först måste jag jobba klart dessa 15 dagar (varv en ledig som kommer spenderas sovandes) och reda ut varför jag är så snurrig och trött jämt.

Nu har det spöregnat i ett dygn. Så jag och föräldrarna åkte och hoppade och åt lunch. Men så kom svimningarna igen så det var bara bums i säng när man kom hem. Men idag har jag fått prata med en doktor och på måndag ska jag dit för provtagning. Det går inte att vara trött och yr hela tiden.

Vad fan, jag behöver bara känna mig lite pigg och kry. Det är allt.

Kommentera

