Rövsmärta.

Inledde dagen med att käka frukost och sedan dra på mig cykelshortsen och slänga mig upp på cykeln. Vilken underbar känsla att vara tillbaka i sadeln ! Har inte cyklat mig svettig sedan sista spinningpasset i Februari. 3,5 mil trampade jag av ungefär. Upp för backarna i Lerdal, längs Siljan genom Tällbergs guppiga vägar och tillbaka igen. Benen och knäna dog. Jag kan lägg säga att det måste tränas bål styrka hos fröken Victoria annars blir det ingen bra cykling. Men fy fan vad skönt det var och det är så otroligt vackert här på sommaren ! Vilken meditation !

Nu har jag målat i källaren och så håller vi på att rensa på vinden. Ingen rast ingen ro. Men det är kul som fan att måla.

Sen ska vi grilla.
Jag vet någon som kommer somna gott i kväll.

Kommentera

