Det ska vara gött.

Har jobbat ett sånt där dygnspass. Fan, det är ju as nice och mysigt på jobbet! Men varför glömmer jag alltid att ta med hårborsten till jobbet? Jag får helt enkel se ut som ett skatbo.

20120627-124506.jpg
Glad är jag för det.
Nu har jag dragit i mig en tallrik ribs och seb har mamma lovat att vi ska till min favorit affär, las systemas!!! Man är ju ledig i morgon och i kväll ska vi grilla och dricka bira! Har jag sagt att mina föräldrar är uppe i 3 veckor? Föräldrar = inte behöva handla och laga mat! Lyx!

20120627-124723.jpg

Äta, sova, systemet. Livet är då bra gött.

Kommentera

