Salppar dagen som blev hektiskt

Skulle gå och lägga mig vid 11. Senast. Efter 8 timmars skype med irland lyckades jag stänga mina stora blå vid kvart över två ungefär.
Runt tio kommer pappa och frågar om jag vill ha kaffe, 5 sekunder efter det ringer telefonen. Resursenheten vill sätta in mig på jobb efter som att jag skrivit upp mig på extrajobbs listan. Jippi ! Men dom ville ha mej på ålderdomshemmet där jag jobbade för tre år sedan. Ja okej sa jag. Klart jag ska jobba. Sen i min nyvakenhet kom jag på att jag ska på delegationsutbildning klockan ett till två.

I morgon ska jag jobba nästan ett dygn i sträck igen. Man sover ju på natten och det är gött att beta av passen. Så jag gillar att jobba så. Men ! Jag går ju av 9.00 på midsommaraftons morgon. vilket betyder att jag måste på SYSTEMBOLAGET IDAG !!!!!

Och så måste jag städa lite här hemma innan Alex och Andrea kommer i morgon.
Dags att börja hetsa. Vi inleder två hårda dygn med en springtur.

Kommentera

