Nej här blir det inget bajs.

Vaknar upp med illamående. Känslan av att vara mätt och hungrig samtidigt och en tung boll i magen. Seg och jävlig. Trött och slö.

Nej , det är inga foster i livmodern så vitt jag vet. Däremot så stavas orsaken till mitt tillstånd KEBABRULLE och GB GLASS.  Ja, jag hade ett litet möte med dessa två igår vid middagstid och det tyckte inte min mage om.

Så förmiddagens springrunda, som jag tänkt förlänga med två kilometer dagen till ära, blev istället reducerad till endast två kilometer. För då krampade magen så mycket att jag var tvungen att stanna och grina lite. Fan, vad ont det gjorde.

Och jag vet ju att allt detta är självförvållat.
Jag äter ju skit; bröd, mjölkchoklad, vitt mjöl, mjölkprodukter, öl och alldeles för mycket kaffe på oregelbundna tider.

Nej, nu måste jag skärpa mig. För jag gillar ju att bajsa. Det är ju så jävla gött och då går det inte att äta såhär.

Jag vill vara pigg, mätt, glad, bajsnödig och utvilad. Inte seg, illamående och förstoppad.
Så hej fullkorn, sojaprodukter och bättre sovrutiner. Här kommer jag.

20120618-184811.jpg

Tytt synd om meej råååh.
Nej för fan nu blir det andra bullar  !
Eller det är ju precis det som det inte blir.
Bullar = Inget bajs = Ont.

Kommentera

