Om att tänka med hjärtat istället för kuken för en gångs skull.

Jag har känt dej i lite över två månader. Men det känns som så mycket längre än så. Det blir nog lätt så när man spenderar tre timmar om dagen på skype och resterande vakna timmar med att tänka på dej.

Vi sitter lite i den sitsen att ska vi göra det här så måste det göras till hundra procent. Ärligt talat så vill jag inget hellre. Det ett hav och ett jävla visum emellan oss. Det suger och suger saker så måste man göra något dem. Då söker man ett jävla arbetsvisum och får man det inte så åker man dit på turistvisum iallafall.

Fan, han får mig lugn. Det känns så tryggt att vara nära honom. Han får mig att skratta som ingen annan och han får mig att känna mig bra. Jag har aldrig tyckt om mig själv så mycket som när jag är i hans närhet.Han har ett skratt som lyser upp de dystraste stunder och ett leende som smälter mitt nördiga lilla hjärta. Han. Han. Han. Han som tar upp typ all min tankekraft och får mig att fnittra som en liten tjej.

Så man får ta tjuren vid hornen och våga. Våga är något jag är jävligt dålig på men jag har inget val, för jag skulle för alltid ångra mig om jag inte tog mig över det där havet och tog reda på hur det känns att få vakna upp vid hans sida varje morgon.
I slutet på Augusti lyfter planet mot Kanada.

För en gångs skull vet jag precis vad jag vill. Och jag vill ha dej.

2 reaktioner på ”Om att tänka med hjärtat istället för kuken för en gångs skull.

Kommentera

