Definerad efter fittan.

Det mest irriterande på resan var ta mig fan att så fort vi började prata träning med någon så antogs det att jag som kvinna bara spenderar min tid på gymmet med att springa. Och tystnade som uppstår när man börjar droppa gym termer och visa att en ta mig fan kan lyfta tunga grejer fast en har äggstockar.

Och så på gymet i Las Vegas kommer irritations dödstöten.
”Hi, I’m looking for the gym”.
”It’s right here sweetie, but I think all the treadmills are taken right now.”
”Ok, no problem I’m here to lift weights”
”oh, ok..”

Och konverstationen som nog var mest standard när det kom till träning på resan:
”You girls lift wights ?! In my country most girls just run cause they don’t want to get buff.”

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh !!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DEN HÄR NORM SKITEN !!!!

(btw personbästa på 4km denna morgon, och nu kör vi jävligt mycket mat och jävligt mycket vikter så blir det nog en hulk av mig också snart.)

Kommentera

