Man är aldrig så lycklig som när man är bakfull.

Gud vad kul jag hade igår. Förfest med Alex, Andrea och Erika. Lyckades supa italienaren under innan vi slirade iväg till studentfesten på Bowlingen. En helt fantastisk kväll ! Jag var så pepp, dansade, pratade marvel, kramades med vänner, skrattade och drack tequila.

Jag är rätt säker på att jag kommer att på en fin sommar här i Rättvik.
Så många gamla kompisar som ska vara här och det känns bra.
På Måndag börjar jag jobba. Kanske är på tiden efter sex månaders ledighet..
Och sen åker jag till Kanada. Till han den där som har stuligt mitt hjärta.

Jag är så jävla lycklig just nu. Och fan, livet är gött.

Kommentera

