herregud

Så jag håller på att gå upp i atomer här. Alltså pirr i magen och elefanter i hjärtat och allt sånt. Vi tar det kort. Var i Guatemalas djungel och drack öl på ett hostel. Började dricka med ett gäng irländare, spelade ölspel och började hångla med en Karl med världens mest fantastiska, värmande leende. Sen så hånglade vi oss igenom två länder till och sa hej då i Mexico när jag skulle vidare till USA. Tur är att Irland bor i Kanada och igår fick jag bekräftat att han kommer till New York. Alltså, jag går upp i atomer. Om ett par dagar får jag krama honom igen. Fantastiska, fantastiska människa.

Kommentera

