Sara Forsberg

Sara, jag kan inte svara på dina kommentarer men dom värmer hela mitt spritsvullna hjärta varje gång jag loggar in. Du är en så förbannat klok och fin människa. Jag saknar det så att det gör ont baby owl. Vi ses snart.

20120507-110208.jpg

Kärlek.

En reaktion på ”Sara Forsberg

  1. Åhååå! Vad varm jag blev i hela kroppen när jag fick se det här! 😀 Tänk vilken tur att det finns två så kloka och fina människor då 😉 Njut nu till fullo, som jag så många gånger sagt, och bara ta hand om dig själv. Så fort du är på svensk mark igen ska vi boka in en tid då jag åker till Stockholm eller då du kommer hit. Det är ett måste! Love you, unicorn skeletor! ❤

Kommentera

