Det här med att känna som att någonting saknas hela tiden för att man inte är med en viss person både suger något så in åt helvete och gör mig rädd. Rädd för hur man kan känna så för en människa man spenderat två veckor med och känt i knappt en månad. Rädd för att man inte borde känna så så snabbt. Men mest rädd för att jag egentligen inte är så rädd alls, för att det känns som det mest naturliga i världen att känna så här. Jag undrar bara hur det kommer kännas ifall eller när bubblan spräcks. Då finns det alltid vänner och vin. Men jag antar att det är bakfyllan som talar här. Jävla män och jävla mitt hjärta.

One thought on “

  1. Vican, tänk inte så mycket. Låt känslorna bara vara där och låt det få kännas bra när du tänker på honom. Du kan inte bestämma över dina känslor!❤

Kommentera

