Tanned and satisfied

Ja här i Mexico är det samma gamla visa. Sol, bad, burritos och sprit. Fanny och jag sa att vu skulle lämna det här stället bruna, spritfeta och tillfredställda. Jag får la säga att det är precis det jag är. Och ganska så jävla as betuttad i en helt fantastisk människa. Men det är en annan visa.

I kväll tar vi nattbussen till Belize city, spenderar dagen på flygplatsen och sen kl 16 lyfter planet mot det stora landet i väst…eller ja, norr blir det ju efter som att jag är i Mexico..

Om vi inte hörs innan så hörs vi i LA.
Jag saknar er alla där hemma så jag spricker.

3 reaktioner på ”Tanned and satisfied

  1. Ditt liv är ju helt fantastiskt! I envy you. Rolig grej som hände häromdagen förresten.. Jag frågade mina klasskompisar var de tycker jag borde åka i sommar. En av dem sa Rättvik! Åh vad det knöt sig i magen då, fast på ett fint sätt. Jag saknar dig! Jag hoppas du är ledig vecka 27 i sommar för då vill jag ses. Speciellt eftersom det inte blir någon festival detta året :/

Kommentera

