Hej lyckan, välkommen

Som ja misstänkte igår så gick det inte att bota feber med tequila. Men det blev en härlig natt och idag mår jag som ett as. Stannar i sängen tills i kväll. Mår jag bättre då så ska jag hänga med några nyfunna vänner annars blir det sängen.

Men den här resan är så fantastiskt nyttig för mig. Jag lär mig då mycket om mig själv, världen och livet. Jag har gjort saker jag aldrig trodde att jag skulle våga eller klara av.

Jag övar på att leva i nuet. Och jag får lite hjälp på traven för att hitta någon form av riktning i livet.

Så det är inte bara fest, även om jag kan förstå att man lätt får det intrycket av denna blogg…

Jag har träffat så många människor som inspirerar. Otroliga livshistorier och intressanta livsstilar. Jag har hittat något här på resan som jag tror kan växa till något fantastiskt.

Att jag är snorig och har feber, nästan bara smutsiga kläder och att jag inte har någon koll på hur mycket pengar jag bränt den här veckan gör ingenting. Jag är lycklig nu. Det var allt jag önskade.

One thought on “Hej lyckan, välkommen

Kommentera

