Downtown train

I’ve seen enough of romantic love
I’d give it up, I’d give it up
For a miracle, a miracle drug
.

Det kanske är så att jag besitter någon kraft som jag inte förstår att jag har. Åter igen så slutar något som var så bra helt i ruiner. Du tar dig rätten att få sista ordet, fast det är du som gjort fel.

Det slutar i kontrollbehov och maktkamp och igen, precis som alla andra gånger ,så säger hjärtat att det inte orkar mer. Men det kommer ju göra det. Det kommer läka och glömma. Glömma så pass mycket att jag kommer göra det om och om igen.

Jag trodde att hjärtat var tryggt på andra sidan jorden. Så fel man kan ha. Men jag är i alla fall på rätt plats för att låta det läka.

Kommentera

