I survived Guatemala city

Jag vet inte ens var jag ska börja. Men jag och Sofia har spenderat natten olika flygplatser och dagen på ambassader och taxis och nu är vi äntligen i Antigua. Vi har spenderat ett dygn i Latinamerikas farligaste stad. Helvete vad rädd jag har varit. Men slutet gott allting gott, så länge de resterande tre som reste hit med buss ifrån honduras huvudstad kommer som planerat. Nu ska jag duscha, efter 3 dagars resande. Passet är i hand och vi är i nicargua.

20120330-144340.jpg

Sofia med sitt nya rosa pass och vår firnings fika. Jag har inte sovit på en vecka så nu blir det powernap.

Kommentera

