Utila, last day

Jag har tagit dykarcert ! Fan det trodde jag aldrig att det levande panik paketet vican skulle klara. Men joråsåatteee det gjorde jag. Idag hade vi alla två dyk inplanerade innan vi åker här ifrån i eftermiddag, men jag känner mig inte frisk så jag står över.

Utilla har varit fantastisk , fest, sol, dykning, god mat och fantastiskt sex. Vad kan man mer begära? Det skulle vara sömn i såfall. Men det kan jag ta på 8 h bussresan tillbaka till huvudstaden i kväll. Vi ska ordna upp det sista så att Sofia kan få ett nytt pass. Håll tummarna för att vi sitter på en buss emot Guatemala i morgon.

20120328-085212.jpg
mina dykar tjejer

En reaktion på ”Utila, last day

  1. Grattis Vican! Vad duktig du är 🙂 Det låter som att du har riktigt roligt. Härligt! Och härligt att ångesten är borta. Du förtjänar verkligen att må såhär bra! Kram på dig!

Kommentera

