This life is more then amazing

Ligger i en hängmatta på balkongen, det är snart bäcksvart ute. Men det finns så många mera stjärnor på himlen här, dom lyder upp min kväll. Jag har bränt mon underläpp. Det sticker och den är svullen. Men de gör inget.

Det är jobbigt att Sofia blev av med sitt pass och det är jobbigt att vara rädd för städer efter att nån tog hennes väska. Men annars har jag inte varit rädd. Alls. Jag har utmanat min ångest så in åt helvete, och fan vad jag har vunnit. Idag konfronterade jag en av mins största rädslor och vann.

Fan, det var bra att jag åkte på den här resan. I höst, Australien. Ja ska fan lära mig att surfa.

20120326-184729.jpg

Kommentera

