Mörrn Mörrn

Somnade, inte helt oväntat, som en drogad sten igår. Vaknade 9 timmar senare upp med håret som ett pentroll och utan att vet var jag var. Vi reser runt så mycket så jag lär mig aldrig var jag är. Nu fick jag in världen lass av fruktsallad. Mmmmm frukost.

20120317-093222.jpg

En reaktion på ”Mörrn Mörrn

  1. Du är så söööt Vickan!
    Jättebra att jag hittade din blogg så att man får lite mer verklighetsbaserad uppdatering och inte bara den familjevänliga… Jag gläds med er och eran fantastiska resa! Njut allt vad ni kan! Allt är som det ska vara just i denna stund, kom ihåg det!
    Ta god hand om varann!

    Kram
    Karin – Elins morsa

Kommentera

