aaaaaaaaaaaah

Nu orkar jag inte vara bakfull mera !!!

Men jag antar att det ar smallar man far ta nar man sover fyratimmar varje natt. De senaste dygnen har jag alltsa varit alkoholpaverkad mer an jag har sovit. Men det var det vart, om ni forstar vad jag menar. *lutar mig tillbaka i stolen pa ett manligt vis och skrockar fornojt*

I morgon ska vi vulkansurfa.
Vi ska alltsa aka pulka ner for en vulkan i 70 km i timmen.
Da ska jag inte vara bakfull. Tummis.

Som ni marker sa sitter jag vid en riktigt dator, vilket kanske kan generera bilder ifran nagan kamera i morgon..Kanske. Om jag inte far dampryck pa teknikhelvetet och kastar satburken i poolen innan jag far upp bilderna..Vi far se helt enkelt.

Har forovrigt, med hjalp av paint och word, skapat en ny design till elin och pasens blogg, in och kika med er !

utpaturaldrigsur.blogg.se

Kommentera

