Jag behöver er delaktighet

20120317-111614.jpg

Folkens, vad vill ni läsa om? Det känns som att inspirationen tryter lite här. Jag har det helt fantastiskt och träffar en massa bra och intressanta människor, men jag vette fan om det är något att skriva om? Vad vill ni läsa? Har på jämn att ni börjar tröttna på ” jag har det då jävla gött här på stranden” – inlägg. Eller ni kanske gillar det?

2 reaktioner på ”Jag behöver er delaktighet

  1. De Nicaraguianska billighetsliggen helt klart. Att inse hur kallt det är på morgonen när jag väntar på bussen medan du steker i solen unnar jag dig, så fortsätt att skriva om det också tycker jag.

Kommentera

