While my mistress she calls me to stand in her spotlight again

Vaknar deppig, trött och mörbultad efter tio timmars sömn. Jag vet att det är stressen kung Sofias pass som dränerat mina energireserver. Otryggheten, ovissheten och sömnbristen är synonymt med deppigt i min värld. Men jag vet ju också receptet för att bota svackan. Sömn, mat och vila.

Och ja, may be so that the lack of sleep from Utila contributed just a little..

Jag är ändå stolt över att jag känner mig själv så bra, att jag vet vad jag behöver och när. Och att jag kan lägga band på mig själv när det behövs. Oftast..

Nu kurerar jag kropp och själ med bamsefrukost, varm choklad och bon jovi. Sen ska det vilas.

För vem vet, det kanske kommer nya anledningar till att inte sova snart.

Livet, jag älskar dej

Kommentera

