Lite regler kring denna blogg

Detta är min blogg, min lilla fristad för min yttrandetouretts och min diktatur på jorden. Här skriver jag de jag vill, när jag vill det.

Tycker man att det är jobbigt eller stötande att läsa om sex, mitt eget och andras. Eller om bajs, ångest, tankar kring normer, den pågående resan eller något annat så rekommenderar jag er att sluta läsa. För jag ser ingen mening i att blogga om jag måste ta hänsyn till någon annan än mig själv. Detta är min plats. Kom jätte gärna med synpunkter och kommentarer. Det ändå jävligt smickrande att ni vill följa med i mitt förstoppade liv.

This is my place on the Internet, where I express whatever I want when I want to. I feel that there’s no point in doing this if others try to control what I write. If you don’t want to read about my bowalmovements , this trip, my sexlife, thoughts about gender and so on I suggest you stop readin this blog. I will not censure myself anymore.
But the really fun part of doing this is to read your comments and thoughts, please continue to let me know what you think !

20120303-074649.jpg

Kommentera

