Morgonstund har..sand i mun ?

Klockan ar 7.50 har. Vaknade for 20 min sedan…Och somnade for 12,5 timmar sedan…Dessforinnan var alla vakna i 36 timmar da planet ifran kuba skulle lyfta 05.45. Sa vi tog det briljanta valet att inte skaffa oss ett hostel den natten.

Jag har sovit som ett litet barn och dromt om bade min gammelmorfar, att jag jobbade i kylrymmet pa hemkop och att det var som i filmen natt pa museet dar inne. Alla andra hade tydligen frysit ihjal och klatt pa sig under natten. Men inte jag och Sofia. Vi sov som tva stenade vikingar.

Nu ska vi kaka frukost och sedan ta bussten till Puerto Viejo de Talamanca dar vi ska ”surfa och dricka ol”. Ska prova det forsta men kommer formodligen vara battre pa det sista.

NU frulle !
Vi far se nar vi far internet igen.

Kommentera garnet till dess folkens 😉

 

Kommentera

