Om mormor,farfar och sex i samma inlägg…herregud…


Här sitter man och tar egobilder och så dök en av mina skapare upp i bakgrunden.
Haha nu utbrister mamma ”Gud var röksugen jag blev”, hon slutade röka 84…
Ja, ni ser ju vad Pierce Brosnan gör med honorna i Coulianosklanen…

Har förövrigt spenderat dagen tillsammans med min moder. Introducerade henne för Wayne’s soyalatte och sen shoppade vi lite viktiga saker till resan, tex armband..

I morgon ska vi på lunch hos mormor och sen ska familjen – bror + farfar äta middag här innan avfärd kl 07.00 måndag morgon.

Allt är klart för resan. Paniken är total. Och ja, jag skulle behöva ligga lite för att lugna mina nerver helt enkelt.

Kommentera

