Om jag får barn

Eller när jag adopterar mina små knytten så ska dom bannimig få krigar namn. Då kan man ju tänka sig att vanliga manliga krigarnamn idag är typ Mohammed (ändå ett av världens vanligaste namn så det lär ju finnas en del soldater vid namn Mohammed ) eller Bob. ( finns en massa amerikanska soldater och jävligt många heter nog Bob ) Men nej, mina barn ska namnges efter andra typer av krigare. Gissar ni så ska jag ge ett svar. Ett pojk och ett flicknamn Ledtråd; xmen och asagudar.

20120208-215805.jpg här är ett äpple jag tovade i slöjden till min mor som 12 åring. Snäll är man

3 reaktioner på ”Om jag får barn

Kommentera

