Lika glamorös som en rövhatt

Jag har känt mig så jävla ful de senaste månaderna. Eller ful var kanske fel ord, men sliten och färglös.  Mitt hår är i ett gränsland och ser ut som en blandning mellan en ung Paul McCartney och Noel Gallagher. Det är absolut ingen frisyr och färgen är urtvättat råttfärg deluxe med inslag av grönt i vissa typer av ljus.

Gör något åt det då tänker ni. GÅ TILL EN FRISÖR SOM JAG TJATAT PÅ DEJ OM I ETT ÅR, skriker Linnea.

Men nej, jag åker om 5 dagar. Och jag kommer vara på stranden i 2 månader. Och efter som att jag precis lyckat klippa bort allt förstört hår och tona det till min naturliga råttnyans så vill jag bara låta det växa och blekas i solen. Det kommer bli så himla fint när det är 5 cm längre och solbelkt. Åh..

Men att ha råttfärgat hår…det gör att jag just nu bara vill slänga i lite ljusa slingor….hmm…Mammaa?

2 reaktioner på ”Lika glamorös som en rövhatt

  1. men alltså helt seriöst!!! du måste klippa d. när vi ses i new york ska vi klippa oss. jag ska dra dig till en frisör bara så att du vet

Kommentera

