Hos de utflugna föräldrarna

20120207-173653.jpg

Befinner mig hos mina skapare. Ena är i stallet och den anda jobbar så jag skulle koka lite ägg i väntan på middagen. Hittar inga kastruller någonstans men hittar däremot en kladdkaka, ett kilo brie, pepparkakor, godis och bullar. Ni kan ju gissa var ifrån jag fått mitt sötsug… Hade förresten råkat boka tågbiljett hit som var giltig igår.. Way to go. Men jag fick åka med utan att lösa ny biljett. Snel konduktör . Och en sista grej. Har fått mig en sån där iPhone, så den använder jag nu hihihihih tog typ 30 min att skriva detta och äggen kolade torrt . Men kul med kakor och teknik, ikke sant?

Kommentera

