Lördag

Jag mötte Julia och Linnea på Cafe Nero på Bislett för en fika. Som jag saknat det stället. Inte så gott kaffe eller så men himla mysig och här har vi suttit så ofta och fnissat och filosoferat.
Kaffe och brownie blev helt plötsligt ett glas vin som blev till två. Och såhär kan det se ut när man pratar med kaka i munnen.
Mina två fina vänner som jag inte kommer träffa på så länge.  Julia träffar jag förmodligen i ett sommar regnigt Rättvik. Linnea möte upp oss i New York, Hurra !

Kommentera

