I väntans tider

I morgon bitti lämnar jag Oslo igen.
Då ska jag flytta in hos mamma och pappa för att göda mig inför resan.
Ja eller jag ska köpa på mig ett reseapotek, tvätta och packa. Fixa så att jag har med mig viktiga nummer till försäkringsbolag och spärra-bankkort-nummer.

Sen så är det bara lägenhet i NY och boende på Kuba som är kvar. Sen är allt i hamn.
Och om exakt en vecka är vi på väg. Då kanske jag redan är full på planet..hehe.

Men just nu så känns det som om jag har blivit överkörd av en lastbil. Jag har inte feber men exakt hela kroppen gör ont. Man kunde få det av gulafebernvaccinet.  Jaha, man tackar.

Men ändå, om en vecka så är vi här.

Kommentera

