Hej ungar, Idag ska vi prata om sexets vett och etikett.

Fan i helvete så gärna jag vill bli psykolog.
Förut så trodde jag inte att det fanns en chans att jag skulle klara det. Men om jag har tur så kan jag komma in. Jag tänkte att jag inte skulle orka plugga i sex år osv. Men varför skulle jag inte klara det? Söka måste jag göra. Annars kommer jag ångra mig.

Och blir jag inte psykolog så blir jag väl socionom eller sjuksköterska, läser till lite om sex och samlevnad så att jag kan ha fitt och kuk kunskap med ungdomar och sen får jag ansöka om att få den där sexologlicensen. Frågan är om jag inte vill det hellre än psykolog? Ska nog boka ett möte med en syo tror jag.

Mina barn kommer skämma ögonen ur sig när mamma har orgasmskola i tv.
Ah, It’s gonna be legendary.

Fatta att få prata om sånt här på arbetstid:


Eller sånt här:

Eller sånt här :
Okej, kanske inte hör till ämnet, men det MÅSTE ju finnas ett sätt att väva in det i sexologi. Okej, jag kom precis på typ 10 000 sätt. Men vi tar det en annan gång..

Kommentera

