Väs att du är sexton.

Vad tycker vi om nya headern ?
Ser jag arg ut? Kåt ? Sadistisk? Alla tre?

Jag gillar den som fan. Jag tycker den representerar känslan jag får på krogen när någon idiot tar en på rumpan och man vänder sig om och stämplar åbäket med sin stilettklack.

Nu har jag ju aldrig klackar. Och när någon tar mig på rumpan så brukar jag antingen A) Hämta Linnea så hon får hota vederbörande. Eller B) Skrika ”Vad fan gör du?!” Och sedan söka upp en vakt, virka ihop en jävligt grov historia om hur vederbörande tog sig mycket större friheter med min och andras kroppar på dansgolvet än vad hen faktiskt gjorde. Och vinka glatt när hen åker ut med huvudet före.

Fast sist jag var ute så knuffade jag faktiskt in en idiot i en vägg.Han förstod inte att ett nej är ett nej. Stackarn såg lite chockad ut när hans bakhuvud bekantade sig med väggen. Såklart blev idioten arg och skrek något ohörbart men förmodligen förnedrande. Vad gör jag då? Jo, jag  flexar helt sonika min min högra biceps (ja, jag vet..inget jag är stolt över) och skrek ”ett ord till och jag slår ner dej på riktigt!”. Då tittade han förvirrat på mig och gick. Han blev förmodligen inte rädd för mina biceps, men jag fick fram min poäng så att säga.

Man tar inte på någon utan att fråga först.

Annars kan man ju vända sig om och göra en super ful min. Ni har sett Youtubevideon va ?
Den fungerar också varje gång.

Men ja, det är den känslan jag vill förmedla med bilden…typ.

Eller så är det bara så att jag inte fattar ett skit av design och tog den bilden somch såg ok ut o fick plats i formatet….

2 thoughts on “Väs att du är sexton.

Kommentera

