Spinning är inte så sexigt

Nu har jag kommit på varför jag älskar spinning så mycket. Det är för att man får samma känsla i kroppen som man får efter ett riktigt gött knull.

Inte för att jag finner spinnig upphetsande. Inte ens Dolph Lundgren som spinninginstruktör skulle kunna få mig kåt i ett svettluktande rum fyllt med andra svett och illaluktande människor.

Men när kroppen ansträngt sig jävligt hårt så blir den göttigt seg och go efteråt.
Totalt avslappnad var nog ordet jag letade efter, ja.

 

Hade jag inte läst detta hos Fröken Brus, så hade jag aldrig kommit till denna insikt.
Tack Maja.

Bruset och Vican.

Kommentera

