Förvirrad tjej, hej hej.

Hade bokat in mig på två spinning pass för att mörda kroppen innan kortet går ut på torsdag och jag drar till Oslo. We’ll tji fick jag. För jag åker tydligen till Oslo i morgon bitti !
Say fucking what ?!

Tur att jag har tvättid idag då.
Tänk om jag stått där på stationen på torsdagsmorgon och känt mig dum..
Bättre att känna sig dum hemma i soffa.

Jag är inte bara smart och totalt oförvirrad. Jag är snygg också..

 

En reaktion på ”Förvirrad tjej, hej hej.

Kommentera

