kanske borde jag bara köpa ett gameboy..

God Morgon solstrålar !

Jag började denna januaridag med att nästan döda min dator..
Det är så här att ibland kan jag få ryck och börja ”städa” min dator. Det innebär att jag går in i den där roliga saken i kontrollpanelen som heter ”ta bort eller lägg till program” och sen avinstallerar jag en massa saker som jag tror har kommit dit via virus eller som jag inte behöver. Ibland krashar datorn. En gång var jag tvungen att omformatera hela burken. Men å, den tillfredsställelsen som uppstår när popupen säger ”You program has been successfully removed” och spänningen sekunderna efter man tryckt på ”ok”.

Kommer den att funka eller inte?

Hittade förövrigt en Shrek här i sängen nyss.
Ska ta med hen in i badrummet och se om det finns något hopp alls.
Lunch hos mormor om T – 1,5 timmar.

Good luck making this look human.

Kommentera

