Vi fortsätter med att peppa mig att gilla mig

Har aldrig varit något större fan av att se mig i profil.Har alltid tyckt att det ser för grek ut, på ett dåligt vis. Men så hittade jag den här bilden som mamma tag i Juni. Här ändrades min uppfattning om mina grekdrag ganska radikalt. KOLLA IN BENSTRUKTUREN I FEJSET ! Jag ser ju ut som en marmorstaty på Knossospalatest på Kreta typ. Släng på mig ett lakan och ett par olivkvistar så skulle det mycket väl vara en staty av gudinnan Vicalmighty vi  tittar på.

Nu funderar jag på att dra en handtralla framför spegeln.
Jävlar vad snygg jag är. Och så vill jag klippa av det lilla hår jag lyckats spara och bli blond igen nu. Men det ska jag inte…eller? Snygg är jag hur som hellst.

En reaktion på ”Vi fortsätter med att peppa mig att gilla mig

Kommentera

