heller kalddkaka än kladdiga ungar

Fick sådan lust att svänga ihop en kladdkaka, vispa grädde och gå ut i trädgården för att plocka lite hallon. Kalla in familjen  till eftermiddagskaffe och umgås över lite fika runt vårat enorma trädbord i det stora köket.

Eh.. Sen blev jag lite besviken när jag kom på att jag varken har hus, familj eller ingredienser till kakan. Men det rycker i barnatramen kan jag säga.
Sen kollade jag upp dagens datum. Det är ägglossningstider.
Jävlar vad fertil jag är just nu,va. Och kroppen bara skriker efter att blir befruktad.

Men här blir inga barn gjorda. Tacka fan för det.
Däremot kanske det blir kalddkaka till kvällen.
Men det är ju bara gott. Och inte ett livslångt ansvar eller något sådant..

 

Kommentera

