London, jag älskar dig fortfarande

Vaknar upp helt mörbultad med ont i alla muskler. Gissar att det beror på dålig sömn och bärande av för tungväska som Ryanair motvilligt lät mig ta med på planet.

Men gud vad jag älskar London. Och så väldigt nyttig en weekend där var för mig och mitt psyke. Jag är inte rädd för centralamerika resan längre och det är så jävla skönt. Men jag får alltid en liten London bakfylla när jag kommer därifrån. Känner mig nere och rastlös. Men sen så inser jag att hemma inte är så dåligt heller. Speciellt inte nu. Nu när hemma består av att göra precis vad jag vill hela dagarna. Hehe.

Nu ska jag lägga en kabel, äta frukost (tidig middag?), kolla mitt saldo…not fun., och sen träna. Ska lägga mig tidigt i kväll och titta på Pretty little liars.

London bilder kommer. Håll till godo folkes.

En reaktion på ”London, jag älskar dig fortfarande

Kommentera

