London day one

Vi kommer till ett fullbokat hostel klockan elva på kvällen. Det var fest. Kul tyckte vi, men valde att gå och sova på direkt. I vårat egna, tvåmanna rum. Trodde vi. Det visade sig att vi bokat fel och skulle dela rum med två andra. Här hade jag fått en panikattack och kollapsat för tre månader sedan. Men inte nu. Jag klarade mig igenom det, trots att det inte gick som jag hade planerat. Det visade sig att vi delade rum med två trevliga finska hårdrockare. Den här resan var väldigt viktig för mitt psyke, inför den stundande backpacker trippen i centralamerika och usa. Och vet in? Jag är absolut inte rädd längre. Spänd och förväntansfull, men inte rädd. Nu ska ni få se lite bilder ifrån första dagen i London.
Garderoben.
Hej Alex !Hej Vican ! Vi ÄR helsyskon. Vad vi vet. Det är vad mamma säger iallafal…
Hej asgod frukost på mysig restaurang. Jag tog den vegetariska varianten. Potatisbullarna var så jävla goda. Och kaffet. Mmmmm…
Efter frukosten gick vi till Oxfordstreet, det visade sig att det var super nära vårat hostel.
Vi hamnade i Disney butiken och gick runt och klämde på alla mjukisdjur och sa ååååh, naaaaw, aaaaaaaaaaaaaah. Typ.

Jag ville ha en Captain America och en Buzz Lightyear kostym. Men jag hade för mycket muskler 😦
Sedan spenderade vi resten av dagen på Primark. Typ. Vi shoppade loss och åt lunch på världens bästa Pret A Manger. Det är som starbucks fast mycket mycket godare, bättre för miljön (säger dem) och alltid helt nygjorda sallader och mackor. MUMMS ! Sen åt vi där varjedag hela helgen..
Klar för krök.
Storasyster lyckas kladda mascara i håret.
Sen gick vi till baren på hostelet och blev bjudna på shots. Gick till en Italiens restaurang, delade på en flaska vitt, käkade gudomlig laxpasta och slutade på en klubb vid Piccadilly.
Bra dag, kväll och natt i världens bästa London

Kommentera

