Jetlag efter London

Det är en timmes tidsskillnad och jag kan inte sova. Kanske har det nåt att göra med att jag sov till klockan två idag..eh.  När jag tittade på klockan för tio minuter sedan så hade jag legat och vridit mig i en timme. Så då är det bara att slå på datan ,för om jag inte gör något så kommer jag aldrig att somna i natt. Tänkte gå på spinning i morgon klockan sju. Lite överoptimistiskt. Men jag vill ju så gärna. Får bli gym i morgon förmiddag, det finns ju inte en chans i hela jälva postlådan att jag kommer ur sängen klockan sex.

Ska nog mentalrunka lite till Thor nu, så kanske man somnar gott sen.
Höj påre

Kommentera

