Massor att göra men paniken avtar.

Välkommen till ett osammanhängande inlägg.

Sakta börjar paniken inför resan att avta. Saker börjar bli fixade och falla på plats.
Har även sökt ett jobb som jag hoppas få till sommaren, så jag inte behöver vara helt pank när jag kommer hem.

I morgon åker jag och Alex till London. Som det behövs. Så härligt det ska bli.
Kommer hem på måndag kväll. Efter det så gäller det att prioritera sina sista slantar innan resan, träna och ladda mentalt inför ett par månader på en annan kontinent.

Det kommer gå bra det här. Jag tror verkligen det nu.
Ja, jag kommer vara rädd i bland. Men det kommer gå bra.

Om det inte gör det så är jag ju  från och med nästa vecka helförsäkrad. 2200 kronor. Tack så mycket Trygg Hansa.
Men hellre 2200 i försäkring när man skadar sig på fyllan i Las Vegas än en sjukhusräkning americanstyle..

Kommentera

