Gamla ligg som som dyker upp överallt…

Och tystnaden som uppstår när man inser att man legat med en av killarna som Blondinbella är i Åre med just nu…

Och besvikelsen som uppstod när man insåg att man sett fel…ja,ja så kan det gå.

Liggbrist, anyone ?

 

2 reaktioner på ”Gamla ligg som som dyker upp överallt…

  1. jag höll ju på att dö när jag läste första meningen….. kastade huvudet bakåt och skrek av skratt sen böjde jag huvudet framåt och läste färdigt. och jag kände hur axlarna sjönk ner till golvet och jag blev lite ledsen 😦 men det var kul först

Kommentera

